The Press Institute of Mongolia

RESEARCH

Хэвлэл мэдээллийн зах зээл, сэтгүүл зүйн агуулгыг тогтмол судлах замаар салбарын хөгжлийн чиг хандлагыг тодорхойлж, сэтгүүл зүйн үүрэг, хариуцлагыг нэмэгдүүлж, иргэдийн хэвлэл мэдээлэлд итгэх итгэлийг дээшлүүлэхийн сацуу сэтгүүл зүй, хэвлэл мэдээллийн түүхийг бодитой, найдвартай мэдээллээр баримтжуулах зорилгын хүрээнд ажиллаж байна.

Ололт амжилт
Хэвлэлийн Хүрээлэнгийн судалгааны баг нь Хэвлэлийн Хүрээлэн байгуулагдсан цагаас эхлэн хэвлэл мэдээллийн салбарын судалгааг хийж эхэлсэн бөгөөд хамгийн анхны хэрэгжүүлсэн судалгаа нь “Сонгууль ба хэвлэл мэдээлэл” нэртэй байлаа. Үүнээс хойш өдийг хүртэл нийт 130 гаруй урт, богино хугацааны судалгааны төслийг хэрэгжүүлж, хэвлэл мэдээллийн хөгжлийн чиг хандлагыг тандан судлав. Нийтдээ 260 орчим судалгааны тайлан, ном товхимлыг төслийн хүрээнд болон өөрийн байгууллагын санхүүжилтээр бэлтгэн хэвлүүлжээ. Эдгээр нь ихэвчлэн хэвлэл мэдээллийн зах зээлийн санал асуулгын судалгаа, агуулгын судалгаа, баримт бичгийн судалгаа бөгөөд голлон гүйцэтгэж буй судалгааны төрлүүд нь дараах судалгаанууд юм.

  • "Mongolian Media - Today" annual statistical report on the Mongolian media landscape
  • Media audience research
  • Analysis of the media environment
  • Public Opinion Polls on Media Issues
  • Public opinion polls on media issues

 

Хамтын ажиллагаа
Манай судалгааны баг олон улсын байгууллагууд, хэвлэл мэдээллийн байгууллагууд, төрийн болон төрийн бус байгууллагууд, их дээд сургуулиудтай хэвлэл мэдээллийн судалгааны чиглэлээр хамтран ажилладаг.